07 July 2010

::Cerita di petang hari..::

Luvly Diaries...

Tengah aku duduk bersenang lenang arinie sambil melayari Facebook aku...yerlakan boss dah takder 2 ari niekan bersenang lenang ler aku..ekeke..

Tiba-tiba aku dapat miss call number aku tk kenal..so aku nie gatal tangan tepon balik..yerkan number macam familiar..so aku call lah balik...pakai tepon ofis...dan bermula lah..

Aku : Hello..u ader call di number 017 685 teeettt...? saper nie..?
Mamat senget : Owhhh..i think salah tekan...nie saper..?
Aku : Dalam hati (sorylah..aku tkkn bg nama aku)Owhh..ok..wrong number..bye..
Mamat senget : Bye..

Dan tak sampai 5 minit hp aku berbunyi..saper plak yg msg aku nie..tengok-tengok mamat senget tu lagi...dia messenge ler plak.."askum..suka saya dgr suara awak..bleh saya kenal..saya ikhlah..dan msg masuk lagi..jangan marah ye..act saya kenal awak dari seseorang...aahh..sudah saper plak nie..???

Stalker ker..??secret admirer ker...??eh..ader ker aku secret admirer..??hahaha..vyda ..ko jangan nak pasan..!!lantak ko ler "Mamat senget"..saper ko pun...malas aku nak layan..!!!hahaha




No comments:

Post a Comment