26 August 2010

:: Adakah ini tanda-tandanya..??::

Luvly Diaries....

Hubungan yang katanya persahabatan,atau mungkin teman biasa...hubungan yang buat aku tersiksa akhir-akhir ini...

Awalnya biasa..tak ada yang istimewa..tak ada yang lebih..namun akhir-akhir ini banyak yang berubah dan berbeza dengan perasaan ini...Demi tuhan aku tak tau kenapa..Tapi,itulah kebenarannya...

Aku sendiri tak mengerti..bilakah munculnya perasaan ini...mungkin kerana aku kesepian..mungkin kerana aku tiada tempat curahan..?? Tapi...sekarang hidup aku mula terisi..

Tidak ada yang boleh aku hindari...semuanya berlangsung begitu sahaja..Adakah aku jatuh cinta padanya..?? Entahlah..Mungkin pintu hati aku telah terbuka untuknya...Mungkin tiba masanya untuk aku mengenali erti cinta kembali...

Tanpa mengakui kau pun di hati...Di luar sedar kau ku rindui...penantian hanya di ruang waktu...tiba masa kan terbukti cintaku...




No comments:

Post a Comment