31 October 2010

:: RINDU Sama KAMU ::

Luvly Diaries...

Owh..kenapalah aku 2,3 hari nie sangatlah sangap...?? Naper erk..?? tak tau nak buat apa...balik keje terus balik umah...melepek kat rumah..Weekend pun duduk rumah...anak-anak tak ada pulak tu...lagi lah bertambah boring aku...Sekarang pun aku duduk kat umah..Nak keluar pun..tak tau nak keluar dengan siapa..MR.CHARMING..?? ntah.. bz kot..tak dengar kabar 2 hari nie...biarlah dia..

Maybe aku merindukan seseorang...Seseorang yang bernama KAWAN... RINDU ..hang out sama-sama...RINDU..nak lepak bersama GENG2 PJB...RINDU..nak kuar tak kiralah pukul baper.. 2,3 pagi pun keluar gak...hahaha..Giler kan kitaorang..!! RINDU..nak dengar masalah masing-masing...Kalo ader problem jer ko mesti jumpa aku...Mengadu kat aku...dengar ko membebel kat aku...aku nie tukang dengar jer lah ko nie membebel...hahaha..Zetty..AKU RINDU SAMA KAMU...!!!

Ke manakah kawan aku nie..?? Dia berada jauh beribu-ribu batu...Di mana..?? Kat SOUTH AFRIKA...dia berhijrah di sana...tak taulah sampai bila...uhuk..Yang mengjadi penghubung kitaorang kat FACEBOOK jer la..dekat FACEBOOK la kitaorang bertanya kabar masing-masing..

One day tu aku mendapat kabar gembira...!! Apakah dia..??? Zetty nak balik bulan 12 nie...weeeheee~~~!!!! Dah set plan nak buat sumthing...huhuuhu...Akan aku tunggu kepulanganmu..!!!!

No comments:

Post a Comment