25 November 2011

30 Today !!

Luvly Diaries..

Tepat jam 12.00 tengah malam 25.11.2011 umur aku dah meningkat lagi ! Welcome to 3 series..!! mak dah tua  okayyy ..ahaks~~!! 


Yeahhh I'm 30 today yeaahh ..!! Thank you so much for making my birthday even more special with all your wonderful wishes..Yang wish thru hand phone, FB..Definitely means a lot ! I'll appreaciate..Thank you once again my family..kids and friends for being with me on my birthday..


Mum and my late dad..thanks for bringing me into this world..tanpa ma dan arwah babah..tiadalah aku di dunia ini..walaupun perkara perkara yang di lalui dalam kehidupan buruk atau baik sekalipun ..aku masih gembira kerana ma..anak2 and my siblings sentiasa ada di sisi untuk aku sentiasa memberi sokongan tidak kira apa jua yang berlaku...love u all~~!!

Umur makin meningkat di mana bertambahnya tanggungjawabku terhadap semua terutamanya tanggunggjawab terhadap Allah S.W.T... Alhamdulillah, aku bersyukur dengan apa yang Allah kurniakan padaku..


Owh yer..thanks to my girlfriend Zetty.. awal2 dah bagi present..thanks babe..i like it ..!! muaaahhxx~~!!



merenung jauh..ada sesiapa ingin bawak ke tmpat nie for birthday present..??hahah...berangan jerr..dalam mimpi jer la..






No comments:

Post a Comment