22 December 2011

:: HERO ::

Luvly Diaries...

Fuyyyooo..!!!!! lama gila tak update blog..confirm berhabuk tak ingat punyaa.. bukan apa kebizian melanda...ecehh..kau busy ler sangat kan..yer memang aku busy pun menjak dua menjak nie..Dengan shoot sana sini...dengan project runway lagi..ehh..bukan2..i mean fashion show...hehehe..dan mungkin kekeringan idea kot..

Aritu aku pergi pelancaran buku 'HERO' dekat UYA DISTRO,Subang Jaya. Masuk nie dah 2 kali aku perlancaran buku atas terbitan Lejen Press.Kenapa aku bersemangat kali nie..??hahaha..sebabnya dalam buku nie ada nama aku..salah satu penulis buku iaitu Brader Leplep yang puaka menggunakan nama aku..owhhh..sangat appreciate dan berbangga kerana sudi menggunakan nama aku ..hehhe..

Penulis dalam buku nie ada 5 orang.. Brader Leplep ,Cikgu Zara, Shahir,Fikri Misti dan Budak Hisap Gam..semua dengan cerita masing-masing. Ada lagi sorang kawan Jarr aku gak melancarkan buku beliau iaitu Pompang Pompang..

Ramai juga kali yang datang untuk memberi sokongan termasuklah Pretty Ugly..

Kat mana  korang nak beli buku-buku nie..?? ya di UYA DISTRO ada menjualnya ! pergi..pergi sebelum kehabisan..owh yer dari online pun boleh juga..

Aku tak boleh bagi ulasan tentang buku nie lagi sebabnya aku baru mula nak membaca ..hahaha..


 :: Pretty Ugly ::


:: Kali nie tangkap gambar ngan gua lu first time tak tutup muka..kan ann Brader Leplep ::


:: Cikgu Zara ::


 :: Penulis2 Buku Hero ::


:: Jarr yg berbaju merah ::


:: Terima Kasih Untuk Nama Yang Cantik ..ahaks~~!! :P :: 


:: Nielah HERO kecik ::





No comments:

Post a Comment