24 November 2009

::Thank you Si Busyyuukk..!!::

Luvly Diaries...

Last Friday kuar aku ngan "Si Busyuk" .."Si Busyuk" baru balik from Sarawak..Dier gie "Cuti cuti Mesia" ngan kengkawan..Aku ader ler pesan Kek Cadbury kat Si Busyuk..Aku suruh cari sampai dapat kek cadbury tu.. Orang cakap kek tu sedap..so aku nak rasa sesedap maner kek tu..hahaha

Dier message aku kat YM .."mlm nie kiter jumpa yer .." i nak bagi kek Cabury yg u pesan and nak bagi sumthing kt u from Sarawak.." Wahh..yerker nie..??!! so aku pun ckp ok jer malam nie kiter jumpa...

Malam tu sambil mengira jarum panjang dengan tekun..tiktoktiktok..Sampai tertido ruper yer aku menunggu kedatangan "Si Busyuk" nie..hahaha..(aku memang kaki tido..haha) Sebab yer aku jumpa lewat skit..Si Busyuk berjumpa ngan kawannya dulu..

Debaran di dada apakah 'surprise' yang di maksudkan oleh "Si Busyuk"..huhu..Biler tiba saat di nanti kan..aku pun bertanyer apakah benda yang "surprise" tu..haha ..tak sabar2..ekeke.. Dan "Si Busyuk pun berkata "this is for u.." dier menghulurkan benda "surprise" tu.. u olls nak tau tak per benda "surprise" tu..?? T shirt from Sarawak.. Thank you Si Busyukk...!!

T shirt besar sikit...tapi takperla orang dah bagi berterima kasih jer la..hehe.. Cake Cadbury tu memang sedapp..i liiiikkkkeeee...!!memang rasa coklat...hehe..






'Busyuk... i wearing tshirt u bagi tu...!!




muker aku tanpa secalit kaler..hahaha

notakakitanganku : sory la kek cadbury tak dapat di tayangkan..sebabnya dah tinggal separuh di makan oleh aku...!!hahaha

3 comments:

  1. oit posing dlm siape tue??? tue bilik aku kan... :P

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. erkk...terkezut mak..!!suka suki jer ckp tu bilik ko..aku kongsi ker bilik ngan ko..hahaha..ko saper nie beb..??

    ReplyDelete