09 December 2009

~Kenapa Si Dia jaDi beGitu..?~


LuvLy Diaries..

Why must i feel this way..??!! VYDA..!! WAKE UP..!! i dunno why and what actually happen to me..ko dah takder apa2 dengan dia...kenapa ko sedih2 dan menangis pasal dia buat kau camtu..

Kenapa aku jadi lemah bila dengan si dia..?? Bila Si Dia jadi begitu aku terdiam sepi..aku berlalu pergi..aku tak mahu bergaduh..Kawan2 dan family bertanya kenapa tak smash si dia balik..aku termenung lalu bertanya pada hati, " ada cara lain yang lembut tapi menampakkan ketegasan..?

Kenapa "Si Dia" jadi begitu..?? kenapa dier berubah..?? Dulu dia tak begini..selepas divorce still boleh communicate antara satu sama lain..boleh bergelak ketawa..sekarang tidak lagi..."Si Dia" buat aku macam musuh..buat aku macam aku bersalah dekat dia.. Atau bcoz of her "Si Dia" jadi begitu...

VYDA.. !! kau kata nak jadi kuat..nak jadi tegas..kau taknak jadi lemah lagi bila dengan si dia.. tapi semua tu takder biler kau dengan si dia..maner semua tu..jangan jadi perempuan yang lemah vyda..!!

2 comments:

  1. Kuatkan semangat vyda,jgn jdi lemah disbbkan sida yang xbertanggungjwb,kuatkan dirimu itu utk anak2 yang semakin membesar,besarkan mereka seluruh kasih sayangmu...jgn biarkan mereka tersisih disbbkan perasan yang xmenentu itu..Insyallah Allah akan tolong dirimu vyda..ameennn

    ReplyDelete
  2. insyallah rizz.. neway thanks ur advice.. i akan kuatkan semangat dan tkkan jd lemah dissbkan si dia..

    ReplyDelete