01 December 2009

::Tarikh Yang Hampir Aku Lupakan::

Luvly Diaries...

Aku hampir terkejut tadi...kira terkejut lak gak...ader kejadian menyedihkan..sebelum aku tidokan my pwincess dier tiba2 wish kat aku...

"Happy Anniversary mummy..!!"sory b wish lambat..aritu 3hb November anniversary mummy ngan daddy kan..im sorry mummy wish kat mummy..biena taknak mummy sedih tapi biena nak wish jugak..touching yerr...!! OMG..!!baru aku teringat anniversary aku dengan dier 3hb Nov yang lepas..aku dah hampir melupakan segala galanya pasal dier..

Then aku cakap kat my pwincess..mummy and daddy dah tak ada apa-apa...so..takder apa yang nak di raikan..biena tau mummy..tu la biena rasa macam bersalah jer wish kat mummy..anyway thank you sayang ingatkan mummy..

Biler aku hampir berjaya melupakan dier..ada saja yang mengingatkan aku tentang dier..Patutlah akhir-akhir nie aku asyik ingatkan dier jer...ya allah..kenapalah aku begitu payah nak luperkan dier..8 tahun aku bersama dengan dier mengharungi suka dan duka memang begitu payah..



2 comments:

  1. my parent anny 18th ni~

    happy anny to ur parent as well dear!

    *hugs*

    ReplyDelete
  2. erk my parents..??not my parents la dear..my anniversary la..but now not everything to me..hehe *big hug*

    ReplyDelete