17 December 2009

::rupa-rupa Cinta tak bErtepuk sebeLah tanGan::

LuvLy Diaries...

tak sanGkan kaLo dah berjumpa kawan2 lama macam2 citer yang terimbas kembali..nie gara2 Mukabuka la...jejak kasihan bertemu kembaLi..hahaha..

aku memanG dah Lama jumpa sOrang kawan nie..seLaLu sembang rambang kat yahOO messager nie..duLu aku takDer baper rapat sanGat mamat nie...Si harry nama yerr..teGur-teGur camtu jer memanDang dier sebeLah keLas aku jerr..nie citer aku masa aku Form 5... dier nie sentiasa bertiga ke mana2 saja...LaGi 2 orang jOhan nGan eL azhar.. sampai sentiasa bErtiGa..tabik spring Ler kat kOranG dari duLu sampai sekaranG tak berenggang...

yang si harry nie duLu amat lerr kurus..tapi sekarang berisi...yerLakan..usia dah Lanjut..ekeke...tapi tak di sangka2 si jOhan dulu masa skOLah amatLah chumell sekaLi*paham-paham chumel tu maksud dier lain..ekeke*..tapi sekaranG janGan kOrang jer terkejut...aku pun terkejut..hahaha..memang machO giLerr...!!hahaha...si eL azhar..tetap maintain cam dulu..ehemm..

berbaLik paDa citer aku..kaLo aku bersembang nGan harry nie maCam2 kitaOrang citer masa kat skOLah duLu..pastu aku aDer Ler cakap kat dier yang aku secret admirer nGan si eL azhar nie dulu...pastu dier tau yanG aku nie memang syOk kat si eL azhar nie..hahaha..siOt jer...!!

taDi camner aku tgh sembang ngan harry tetiba aku bLeh tanyer kat si harry nie..

Aku : " weyy camner kO tau aku bLeh syOk kat eL erk..??

Harry : " alaa..aku tau la ..dulu ko asyik usha2 dier kan..??

Aku : what..??!! ampeh kO..!! *tapi memang kenyataan..ekekek*

Harry :"beb..kO tau tak si eL duLu pun syOk kt kO sebenarnya..

Aku : cam tak cayer jer.. masa kat sekOlah duLu cam tak nampak jer yang dier tu syOk kat aku.. ?? hahaha.. biar betul beb..??

Harry : laa..ko nie aku tau lerr..aku kan bestfren dier...sO aku tau La..

Aku : yerker nie beb..?? cam tak cayer jer.. tapi naper dulu dier tak terus terang kat aku beb..?? kaLO tak aku ngan eL dah decLare duLu kan..hahaha..

Harry : tu La kOrang masinG2 maLu2 kucing kOnOn..kan dah meLepas..hahaha..paDan muker..!!

Aku : yerLa beb..duLu aku aGak kEmaLuan..hahaha...!! takkan Ler aku nak muLakan DuLu...

Harry : hahahaha..bungukss r ko..!! tapi sampai skarang eL takDer gf LaGi.. dier tunggu kO kOt..ekekek

Aku : takDer makna yer nak tunggu aku..hahaha

beGituLah citernya..aku inGatkan aku sOrang jer yang admirer kat dier duLu..tak sangka rupa-rupanya dier pun admirer kat aku gak..hahahaha...rupa rupanya cinta aku dulu tak bertepuk sebeLah tanGan La nie..ekekeke...


baju biru tu jOhan ( dulu gemuk dowh mamat nie..now ensem tu..!! ;p)..bLack shirt tu aku tak kenaL n yeLLow shirt tu eL..hehe..gambar si hary tak jumpa Laks..



nOw dah aku jumpa gambar dOrang bErtiga..bLack shirt tu si harry..

3 comments:

  1. cinta lama berputik,nnti ade org tue tinggal sensowang,ekekeke...

    ReplyDelete
  2. takder tinggal sensowang yer..org tu still berdua jer..

    ReplyDelete