04 January 2010

::riQie 1st time go to schOOL::

Luvly Diaries..

Arini budak budak dah start skolah balik..untuk tahun 2010..termasuk lerr anak-anak aku..back to activity tiap-tiap pagi...owhh yerr ..my boy arini 1st time pegi kindergarden kt Smart Reader..kebizian aku arinie uruskan anak2 nak ker sekolah..

penuh bErsemanGat nyer dier nAk ke sekOLah..ekeke..ikOt mummy dier duLu..huhu..awaL paGi Dah banGun..nasib baik dier takDer masaLah banGun Lambat...maybe berkAt 1st time nak ke sekOLah.. then tak sabar2 nak pakai statiOnary nGan bOtOL air BEN10..ahaks..excited yer tak inGat..!!

Sampai kat skOLah ramai lah parents yg menghantar anak2..termasuk lah aku..Aku tunggu lah sekejap kt skOLah tu nak tengOk iCky camner..Ok ker tak...yanG keLakar yer..biLer Dah beratur tu..sebelum masuk class tu nyanyi2 la dulu.. cikgu buat Lain dier ke Lain..pastu muLut terkumat kamit ikOt Lagu...hanya Dier jer paham..ekekke..yerLakan 1st time..maner tau Lagu2 tu semua...hahahaha...

biLer nak masuk cLass tu..dier siap haLau aku suruh baLik..hahaha..siOt jerr..kira Ok Lah..ader La 2 org budak yang nangis tak bagi parents baLik..

nasib baik iCky tak buat haL kat skOLah..hehehe






iCky dLm cLass...


nie la cLass riQie..


icky n mummy..

1 comment:

  1. mmgla icky yang xnangis,tp takot mama dia yang nangis,ekekkek,mama dia kan smeme skit...

    ReplyDelete