05 January 2010

::hati iNi seDanG menanGisi setiap paTah perkataannya::

Luvly Diaries...

Geeraaammmm...!! i feel down today.. sebab nyerr..ari nie aku send gambar2 my boy first time kt skolah kt my ex..dier pesan kat mak dier suruh send gambar2 anak dier..so aku send la pakai mail biena..

Aku upload semua gmbr2 icky then terselit gambar aku ngan icky.. n tetiba mak mertua aku call..ex aku cakap naper ader gmbr aku...dier marah2 sebab ader gambar aku kt dalam tu...then dier reply mail dier cakap..

"boleh tak jangan hantar gambar yang last tu..??tak suka dan tak berminat dengan gambar muker awak tu..kalau macam tu,baik jangan hantar email lagi bagus...takder selera dengan muka awak tu..JIJIK!! kalau tak paham lagi tak tahu lah..!!

aku terkejut gilerr sampai camtu skali dier cakap kt aku..benci gilerr dier ngan aku...hanya dengan satu gmbar tu jer sampai hina aku camtu...benci sangat ker dier ngan aku..??!!ader lagi ker setiap perlakuan mahupun tindakan aku yang dier tak puas hati..??cuma hanya sekeping gambr nak di jadikan isu..aku tak penah hina kt dier dan tak penah benci walau macam2 dier buat kat aku...then aku reply balik mail dierr..

cukup2 lah tu..saya tak kisah kalau awak tak suka..saya pun tak pernah harapkan awak puji saya..tapi tak perlulah hina saya macam tu..muka JIJIK nie la yang pernah jadi isteri awak dulu..cuma terselit satu jer coz upload semua gambar..sampai camtu sekali awak mengata saya..

kaDang2 apa yang kita buat..tak semua orang suker..tak semua orang akan berpuas hati..sebab tak semua Orang sempurna..keegOan dan kesombongan yang biler bersatu memang akan membawa satu kemegahan..

hati ini terLuka dan sedang memerah airmata menangisi setiap patah perkataannya...


No comments:

Post a Comment