01 March 2010

:: PhOtOshOOttt..!!::

Luvly Diaries...

Sabtu lepas aku ader photoshhooottt...!! alaa..photoshoot sajer2..hehehe..bukan yer tuk apa pun..Ader la member aku ajak photoshoot kat Tasek Titiwangsa...Dier nak aku jadi modelnya..hahah...model..??huhu..alaa model tipu2...ekeke..;p..Thank you Adik Farhan kerana menjadikan akak model tipu-tipu...ekeke..

Pagi2 Sabtu tu aku bangun..janji ngan Adik Farhan pukul 7 kena ader kat Tasek Titiwangsa..Naik LRT from Kelana Jaya to Masjid Jamek..pastu naik LRT lagi ker Tasek Titiwangsa..Adik Farhan tunggu aku kat situ..tau tak first time naik LRT ker KL..hahaha...nasib baik tak sesat...ekeke..sempat ler bertanya kat orang camner naik LRT ker Titiwangsa..dalam LRT pun nak ker Titiwangsa pun aku sempat tanyer orang..betul ker LRT nie nak ker Titiwangsa..HAHAHA..!! sebab takder direction ker Titiwangsa...yerlakan malu bertanyer sesat la jalannya...betul tak..??

Photographer aku sampai 3 orang...iaitu kawan-kawan Adik Farhan gak..Fuhh..!! bermacam-macam gaya aku pose..sampai photographer berbaring-baring ler taking my pic....hehehe...Penat gak la..tapi bestt...!! thank you Adik Farhan and Irwan lagi sorang aku lupa nama dier..hehe..next time boleh kiter pegi shoot lagi...hehehe..

Nie gambar2 yang aku shoot...










notakakitangan : kalau nak tengok banyak lagi jenguk2 ler kat facebook aku yerr...

No comments:

Post a Comment