14 February 2010

~Senyuman itu satu Sedekah~

Luvly Diaries...

tOday is sunday...setiap ari ahad kat umah aku ader pasar malam...tengah aku merehatkan diri..tetiba mak aku ajak aku pegi pasar malam..mula-mula rasa malas aku nak pegi..ialah seharian berjalan ke Nilai membeli barangan kawin aku..ehhh...silap...oopss terlebih sudah...!!bukan aku...hehehe..kakak aku ngan adik aku...

Ok balik citer asal...sO aku pergi ler temankan mak aku ke pasar with my lil twins..kat pasar dengan ramai yer orang...aku berjalan2 ler sambil mencari apa perlu di makan...sambil berjalan2 tetiba dengar bunyi kecoh..ingatkan per benda...ader orang buat consert ker kat tengah2 pasar nie..rupa-rupanya ader india bergaduh..sedang aku tertinjau-tinjau apa yang berlaku...tertiba...jeng..jeng..

Dengan secara tiba2 aku terpandang seorang mamat nie...tetiba dier senyum kat aku..aku pun dengan secara reflex yer mulut aku nie pun ikut senyum kat dier...kan senyum itu satu sedekah..tak luak pun..entah kenapa dier senyum kat aku..tak betul ker mamat nie...tapi tengok macam ok jerr...quite ensem la gak...huhu..sedap mata memandang..kat pasar malam pun ader mamat ensem...erk..hahahaha

Kira ader taste aku ler...huhu...spikey...putih..ermmm..maybe at luv first sight...???ekeke...dah2 jangan nak berangan...duussshhh...!! dan aku perhatikan dier asik ulang alik kat tempat makanan dok pehatikan aku..hahaha...begitu ler ceritanya...maner tau aku jumpa dier kat tempat lain...insyallah...


No comments:

Post a Comment