29 April 2010

::Aku Yang BENGANG.!!::

Luvly Diaries...

I hate to tell this..!!Ko ingat ko bagus sangat..Pegang pc pun tak penah..!!Kurang ajar punyer mulut..Ari-ari makan vavis..!!Mulut macam hareemm..Sakitkan hati orang tanpa sedar..Memang ko tak sedar diri..Dah ler tua bangka ...duduk umah jer la kau..!!Aku memang tengah bengang giler ngan dia..

Sakitkan hati orang yang kau tak penah terfikir pun nak sakiti hati dia..sangat perit..!Jangan pikir aku senang lenang kat sini bila dihambur macam tu..Kenapa aku emo sangat..??korang nak tau..dalam ofis aku nie semuanya berlagak bagus..ader sorang Cina apek tua nak mampus..sedang aku tengah buat keje..tetiba serang aku...Ader budak baru nie nak 1 document..Aku cakap kat mintak kat cina apek tua nak mampus tu..kat akak takder..yang original semua cina apek tua tu simpan...tiba-tiba cina apek tua tu datang tempat aku...bising2,membebel dier kat budak baru tu..amik kat vyda ..vyda ader semua tu..wtf..!!maner ader aku simpan semua document tu..tetiba pulak marah-marah aku..u buat..takder keje..ari-ari main itu facebook..main internet..saya boleh berenti kan awak..argghh..!!aku mula angin satu badan..ko tak nampak ker aku buat keje..ko kat belakang memang ler tak nampak..ko tak bagi keje..memang ler aku takder keje..ngok..!!dan aku tau bagi masa biler nak berfacebook..time takder keje ler aku berfacebook..big boss tak bising-bising ..dier pulak yang over..!!Yang lagi sorang mamat BERJAYA tu dok gelak-gelak pulak...perhal ko gelak2..? suker ker aku kena marah dengan ko punyer scandal..??VAVIS TOL..!!

Then ada lagi sorang aku paling aku tak suka...Perempuan ala2 boyish..yang tak sedar diri..Ni bukan cina apek tua nk mampus tu..started untuk berkepala besar..tau lah kau assistant boss..tp jgn ler berlagak macam boss..then suka mengarah sana sini..dah mula tunjuk belang ..baru keje tak sampai setahun..dah mula tunjuk bagus la..kann..sampai scanner pon tak reti nak pakai..per citer..?? blajar sampai kt obersis aku dgr..sampai scanner pun tak reti nak pakai..haiyaahh..!!seriously..seperti meletakkan sign board "awas! kerja-kerja pembulian sedang dijalankan..!!"

Urgghh..!! i hate to talk about them..!tapi kalo tak cakap,tak luah..i still fell sick..!!then skarang jadi yerr..sakit..!!

Pendek kata, cina apek tua nak mampus tu pandai beri tekanan mental kepada sesiapa saja dalam ofis nie..accept mamat BERJAYA or MR.G tu..pretending dia la baik..dia la betul..dia la paling bagus sekali..and leave shit to the rest..Aaauuww..!!i'm just so so so sick of it..! It is so so annoying! and most people leave this place because of him..!! Tak payah mention pasal whole damn thing of anyone being bad in discipline and try to others in ur own ways..memang menyakitkan..he is a jerk..!!

So now..aku rasa mcm nak update resume jer..macam nak start finding here and there..well obviously,i am no longer happy with what i am doing..macam takder hala tuju..semua kerana hati yang keji golongan bermata sepet..!Damn it..!! im so unwell for the past few days..

I am no more a nice person!I'll make ur whole life in deep shit! Trust me! It's going to be u and ur whole 7 generation flesh and blood being cursed because u have been ruining other people's life and now it is mine! I m seriously pissed off!

"Kalau hati tu sudah tiada di sini,usaha untuk senyum pun dah takder lah kann..Paksa la camner sekali pun,aku sudah takder hati untuk senyum atau bergumbira..Maka bermulalah sesi login jobstreet serta tidak lupa fesbuk dan blog..Dan roles and responsibilities bermula la sebagai seorang yang "buat-buat bz."

Rentetan dari kemaharan aku terhadap cina apek tua nak mampus tu..aku..aku..dah nekad..update resume..!Aku dah malas nak bising2..tunjuk perasaan sebab, nanti burukkan nama aku sendiri jugak. So, tindakan bijak, aku diamkan saje lah sekarang ni yek.. dan bila sampai masanya, aku akan berambus dengan tenang...

Hati sakit,mental stress memang tidak baik untuk kesihatan..Hilang kegumbiraan setiap hari dek kerana ketegangan politik giler di ofis..Aku dah muak..Keputusan telah dicapai..Makanya, i have to face the fact that this place is sucks and no longer will be healthy for me to stay..




No comments:

Post a Comment