06 April 2010

::Demi Sebuah Kehidupan::


Luvly Diaries...

Mungkin dah qada dan qadar,hanya itu mampu aku luahkan..kekadang diri ini betul-betul tak mampu hadapi setiap masalah yang datang..mana nak fikir nak duit nak sara anak2..nak bagi kesenangan pada mereka ini datang lagi beribu dugaan..Ya Allah, aku hanya insan yang kerdil..ada tika aku tak mampu nak hadapi semua dugaan hidup..aku ingat masalah akan selesai dan akan dapat berita yang mengembirakan hidupku..

Demi sebuah kehidupan..aku terus melangkah..Langkah demi langkah..Betapa berat pun aku teruskan..Sampai bila..??Hatiku terjerit..Bila sampai waktunya pasti aku akan di jemput jua..

Sesungguhnya aku kuatkan hati menerima dugaan dan cabaran..Hai hati kuatkanlah..Jiwa..membaralah..Hanya di Syurgamu akan kekal selamanya..Semoga allah memberkati perjalanan hidupku ini yang adakalanya mengoncang jiwa..

No comments:

Post a Comment