23 June 2010

::Impak Dari Membaca Blog ::

Luvly Diaries...

Puas aku fikir dari tadi..sama ada blog nie betul-betul memberi impak dalam hidup aku atau aku yang cepat terpengaruh..? Maksud aku, kadang-kadang aku cepat absorb dalam life blogger melalui setiap pembacaan..Aku rasa hidup mereka nie happy..takder masalah..nak nak aku rasa aku macam bosan dengan plot hidup sendiri..

Contoh :

Hanis Zalikha
Aku suker dia nie..sangaatlah cantik dan chumeell..!budak kurus yang kuat makan nie tak habis-habis..twit-photo gambar makanan yang buat aku kecur air liurr..haha..How i wish to be like her..Aku bukan tak pernah jumpa orang kurus yang kuat makan tapi stilll kurus..tapi aku jarang jumpa orang kurus yang kuat makan yang CANTIK..Aku nie foody gilerr sebenarnya..Aku admire ngan rambut dia..rambut straight and wavy macam tak wavy..well rambut dia pun sama..tapi kembang yang cantik..wavy..perfect curl..belajar kat UITM Segamat..Maksud aku, she's celebrity,tapi boleh humble belajar kat UITM Segamat jer..tempat pontianak masih bertembangan lagi..Selalu paling busuk pun belajar kat MMU dan kolej kolej swasta berprestij yang lainlah..

So..basically it is about life lahh..pasal keje..pasal duit..pasal orang disekeliling mereka..bukan aku tak bersyukur dengan orang sekeliling aku..tapi aku dah bosan..aku rasa kalau anak2 aku takder..bertambah bosanlah hidup aku..Aku nak benda baru..Aku nak treatment baru..aku nak corak baru..Okay,aku seorang emak sekarang but nothing's change..

Aku nak duduk rumah..bulan-bulan dapat income RM4k..teehee..!Beli apa aku nak..anak-anak aku nak..makan apa yang nak makan..tapi still tak gemuk..Bangun pagi rambut still cantik..Hidup dipenuhi kejutan..bila nangis ada orang pujuk..owh heaven yerr..!!haha..berangan jerr.!!


No comments:

Post a Comment