22 June 2010

::Jejak Kasihan::

Luvly Diaries..

Last friday aritu ader perjumpaan kawan - kawan masa sekolah rendah..bukan reunion pun..sajer2 jumpa..lepak2...bestkan jumpa kawan-kawan lama nie..yg berbelas tahun tak jumpa dorang..tak ramai pun yang jumpa..dalam 5 orang jerr..aku,farah,anum,hizwan n faizal..tak plan pun nak jumpa..last2 si wan ajak lepak..

Sebenarnya kitaorang nie duduk jer dekat-dekat tapi tak penah jumpa pun..hahaha..tapi ngan anum selalu gak jumpa..tegur-tegur biasa jer.. facebook lah yang merapatkan kitaorang balik..hehe..erm biler dah berjumpa tu tak ingat dunia..cam dunia tu kitaorang punyer jer..ekeke..macam-macamlah benda cerita lama dan baru..cerita-cerita masa skolah2 dulu..best-best..!lepak tak lama sampai kol 8..sebab yer wan plan ajak jumpa leony plak..Leony nie budak skolah kitaorang gak..

Masing-masing balik umah dulu..dalam pukul 10mlm kitaorang keluar balik..tapi farah tak join..ader hal..gie lepak starbuck kat pj..tempat Leony berkeje part time ..hehehe..Leony memang aku tak penah jumpa sebelum nie..jumpa balik pun kat facebook..dia nie classmate aku darjah 1 sampai lima..samalah ngan farah..apa lagi berpelukan lah kitaorang biler berjumpa..hhaha..lepak sampai sampai pukul 2 pg kot ..baru kitaorang gerak balik...

Aku nak ucap terima kasih kat "facebook" nie menemukan kitaorang balik..kira jejak kasihan la nie..ekeke..nie antara gambar2 aritu..sorry Leony gambar ko takder..hehe..sebabnya ader mata-mata memerhatikan ko..hahaha..next time erk kita bergambar..


farah,anum n aku..


farah n aku...


at starbuck


faizal,hizwan,anum,leony n aku..



p/s : sorry yer gambar tak memuaskan sangat sbb yer paparazzi ader pankingson..haha..ko tak marah aku kan wan..ahahahaha...

No comments:

Post a Comment