16 July 2010

::Terungkapnya Persoalan..::

Luvly Diaries...

Korang ingat lagi tak citer aku yang lepas pasal "Mamat Senget" yg miss call aku tu...Rupa-rupanya dier tu..jeng..jeng...!!

Besoknya dia call aku ..dia terus terang saper dia..dia bagitau saperkah dia sebenarnya...Rupa-rupanya dia adalah seorang kawan kepada kawan aku...Abg Chaan nama dia..Abg Chaan merupakan kira macam abg angkat aku ler..kitaorang satu sekolah menengah dulu..dan sangat close sampai skarang..Abg Chaaannn..!!!nak kena ngan Riena nie..!!!

Mamat tu citer ler macam mana dia boleh terkenan kat aku..ahaks..Dia nie rupanya satu ofis dengan Abg Chaan nie..Then pada satu hari,Abg Chaan nie bukak aku punyer profile di mana lagi dekat Facebook lerr...skali mamat tu pun lalu tempat Abg Chaan nie..Tetiba dia nampak ler gambar aku ...kemudian dia bertanya siapakah wanita ini..??haha..Abg Chaan pun berkata dia nie kawan lama dia...Dia cakap dia nak kenal ngan aku..Mula-mula berat hati juga Abg Chaan nak kenalkan aku ngan sembarangan orang dan berat hati juga nak bagi number fone kat orang..sebab dia kata aku baik orangnya..ahaks..!!kemaluan aku..*blushing..* ok..cukup2..!hahaha

Dengan kepercayaan yang ada Abg Chaan bagilah number fone aku kat mamat tu...Patutlah aku heran..aku dok fikir saperlah mamat nie..sebabnya...kawan-kawan yang baru aku kenal tak panggil aku Riena..sure dorang panggil aku VYDA..tu yang aku pelik..maner dia dapat no telefon aku..So..terungkaplah persoalan di manakah dia dapat number telefon aku...hehehe



No comments:

Post a Comment