22 July 2010

::Remaja Bercinta Di alam Maya..::

Luvly Diaries..

Tertarik baca kat Harian Metro semalam di ruangan kaunseling..

KIsahnya...
"Remaja perempuan ini bercinta melalui Facebook dengan lelaki yang dianggap kekasih,
tidak pernah jumpa, hanya tengok melalui gambar,
akhirnya kecewa bila tahu kekasihnya bertunang dengan orang lain.."

Aku simpulkan dia adalah seorang terlalu muda remaja..Umur bawah 20-an maybe..MENGAPA..? Sebab umur-umur macam nie memang begitu teruja bila ada yang mengambil berat..Aku rasa aku pernah buat kot..!!hahahaha..Tapi bukan kat Facebook okaayy..!!zaman aku maner ader Facebook lagi..Laman sosial yang lain..Masa umur dalam 16,17 taon around camtu ler..Kelakar pula kan..hahaha

Bila umur sudah meningkat nie..umur jerr...!!hehehe..bila fikir-fikir balik..entah apa-apa kan..bercinta konon..tapi tak pernah jumpa..!Pengakhirannya..tidak ke mana pun..

Nasihat aku pada mereka yang suka bercintan cintun di dalam alam maya nie..jangan terlalu melayan perasaan..Tidak pernah jumpa sudah cakap " I LOVE YOU " ...Apakejadahnya..Tidak pernah jumpa sudah "DECLARE.." Nanti sudah jumpa depan-depan,ada saja tak kena...

Eh..! dalam gambar lain..Cantik..Kacak..Secara langsung..hidung senget..gigi rongak..hahahaha..baru nak menyesal..takmo camtu yer adik-adikku..

No comments:

Post a Comment