11 August 2010

::Happy Birthday My Dottie..::

Luvly Diaries..

Happy Birthday My Dottiee..!! hahaha..Arini Birthday Biena ..My Luvly Daughter yang ke sembilan tahun...Dah besar dah my Dottie nie...suka aku panggil nama dia Dottie..hehehe..tak sangka kan sekejap jer dah sembilan tahun..Dari aku melahirkannya ..sampai sekarang aku menjaganya dengan penuh kasih sayang..

Mummy doakan Biena menjadi orang berguna...semoga di panjangkan umur..always happy...takmo marah-marah...belajar rajin-rajin....

Tak celebrate pun birthday dia coz jatuh pada bulan puasa...first day puasa pulak tu..tapi last week bawak dia pegi jalan-jalan..dan makan kat Hard Rock Cafe..tu pun tak plan..tetiba kawan aku ajak makan kat saner..Dia nak belanja Biena makan for her's birthday...then dapatlah birthday present t-shirt Hard Rock..Thank you Aunty Zetty..hehehe...

This is for you u B...

Many,many years in time long ago...
The day that God gave me you...
I got a very precious gift indeed..
Blessed me many years through..

But,years seem to pass so rapidly...
For it seems as if, only yesterday..
Your little frame..was in my arms..
Yet see how you've grown today..

As you celebrate this Birthday..
I wish..the very best for you...
Life be filled with joy and peace..
And countless dreams come true..

Today u may well have grown up..
But in my heart,you'll always be..
My special tiny little Baby Gurl..
The one that God gave to me..

Have the very best of all Birthdays..
Sending endless loving wishes true..
Daughter today for your birthday
From Mummy and Adik..!!
Luv u..!!


:: My Dottie ::

No comments:

Post a Comment