11 August 2010

::He's Was Here..!!::

Luvly Diaries...

Who's was here..???!! Berdebar-debar...eh naper aku nie..?? nak tau tak saperkah yang aku jumpa..?? Dier nie seorang kawan yang tak baru dan tak lama aku kenal...Semalam dia datang ofis aku..atas urusan business...dan itulah pertemuan pertama kali antara kitaorang...hehehe...sebelum nie tak pernah berjumpa pun..dan semalam masing-masing malu-malu kucing..ahaks..masing- berdebar-debar..Dia memang berdebar-dedar..Dia bagitau kat aku sendiri..hahaha..Aku..?? rilek jerr...tapi dalam hati tuhan saja yang tahu...huhu...

Owh yer camner aku kenal dia nie..?? Bermula dari Facebook..then jadi follower blog aku..dia cakap dia suka baca blog aku...huhu..thank you..!! i appreciate it..dan dari situ la we all mula rapat..sebagai kawan..Ntah naper aku boleh rapat ngan dia nie..maybe we all banyak persamaan antara satu sama lain..dari kisah silam...masing-masing berkongsi cerita..Owh kitaorang mempunyai hobi yang sama..iaitu suka baca NOVEL..!!hehehe

Yer aku tau masih terlalu awal antara kitaorang...buat masa sekarang masing-masing ingin mengenali hati budi..dan mengenali lebih rapat lagi..

Ok cukup setakat nie aku bgtau saperkah umat nie..yang bleh aku cakap...dia amat istimewa bagi dan sahabat sejati bagi aku...


No comments:

Post a Comment