03 September 2010

::2.9.2010 Tarikh yg sangat bererti..::

Luvly Diaries...

Semalam aku berbuka puasa di luar..dengan ermm..dengan saper erk...biarlah rahsia..huhuhu...oklah2 aku bagitau dengan saper...someone special to me..

LOOK OUT POINT tu la nama tempat dier ..and kitaorang berbuka di PANORAMA RESTAURANT..This is first time i came here..hehe..Thank you Charming..!!Nice place and nice view...aku suka lagi-lagi dengan orang tersayang..uppss..orang tersayang...??!! yeapp..dengan si dia...hehe

Semalam.. malam yang bererti bagi kitaorang..sesi meluahkan perasaan..hehehe..masing-masing meluahkan apa yang terpendam di hati..Aku pun turut meluahkan apa yang ada di dalam hati...

Aku bagi dia peluang untuk menakluki hati aku ini..Mungkin sudah masanya untuk aku buka kan pintu hati aku untuk insan bernama lelaki...i'm happy with him..


The View..


Nielah Mr.Charming saya..

Thanks for coming into my life...
thanks for making me smile...
thanks loving me for who i am..
and most of all..
i luv u forever n ever..

No comments:

Post a Comment