07 September 2010

:: bahanG raya muLa terasa..::

Luvly Diaries...

Tak lama lagi nak rayer kan ...tinggal 3 hari jer..sekejap jer rasanya Ramadan meninggalkan kita..Memang banyak kenangan manis, masam, pahit, tawar, rasa pedas-pedas skit pun ada...ekeke... Tahun ini adalah kenangan manis bagi aku paDa buLan Ramadan nie dan membawa erti...hehehe...Berpuasa bersama orang yang tersayang...!

Walaupun Hari Raya bakal menjelang 3 hari lagi...Aku awalkan sikit entry khas ucapan raya nie..Maklumlah..besok-besok ramai yang balik ke kampung dan bermula cuti raya...Aku start cuti Khamis nie...Insyallah petang raya baru balik kampung..weeehhee..!!!!! balik kampungg...!!balik kampung opah sedara aku kat sana...Tp raya tahun amat menyedihkan bagi aku...aku raya tanpa anak-anak...uhuk..this year turn ex aku..ikut turn..tapi tak bestkan ikut turn2 camtu...ermm..tapi takperlah nak buat camner...

Semoga bergembira di hari raya di samping insan-insan tersayang..Andai ada silap dan salah..Aku menyusun sepuluh jariku yang seksi..ahaks..!!ok2 serius..iklan sekejap...huhu...Sekiranya terdapat salah dan silap dalam tulisan aku selama ini..kalau ejaan pun maaflah yerr...Kalau ada terguris hati, terguris rasa ..maaf aku pinta..Untuk yang memandu balik ke kampung ...berhati-hati di jalan raya..semoga selamat ke destinasi yang dituju..

Untuk Mr.Charming saya...Selamat Menyambut Aidilfitri... bawak kereta elok-elok balik kampung nanti..ingatlah orang tersayang..weehee..!!Semoga bergembira di hari lembaran...walaupun sekejap jer menyambut yer..i nak u happy okayy..

Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan SALAM AIDILFITRI kepada semua ahli keluarga dan rakan-rakan dan juga insan-insan yang sempat singgah ke sini... SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN..



No comments:

Post a Comment