29 November 2010

:: SURPRISE..!! ::

Luvly Diaries...

Last Saturday aritu celebrate birthday Baby Qaseh for 1st year..Baby Qaseh anak mak usu aku yang bongsu..yang sangat aktif,notty dan sangatlah cute...!!

Baby Qaseh nie awal baper hari jer birthday dia ngan aku..Baby Qaseh 22/11 dan aku 25/11..Sama bulan ngan aku..hehehe..Owh yer ader lagi sorang sama bulan ngan aku dan Baby Qaseh..Julia..cousin aku gak..Dia 28/11..

Mak usu aku buat BBQ skali memangkap birthday party skali la..Ramailah yang datang..Omar's In da House Semestinya ada...family mak aku ler tu..Aku sampai2 jer semua sedara mara dah aderr...

Lepas makan setelah menunggu lama ayam yang sedang di bakar oleh pakcik2 aku nie..Tentulah tukang bakarnya tak lain dan tak bukan Pak Utih and Pak Usu aku...Ada steamboat gak..dan macam-macam lagi...Dan tiba masanya nak potong cake for baby Qaseh...Tiba-tiba aku tengok kat atas meja ada dua cake...Eh..aku tanyer lah mak usu aku..naper sampai ada dua cake..??? Tetiba mak usu aku cakap..SURPRISE..!! untuk ko ngan Julia...Then aku baca la apa yang tertulis kat cake tu...Happy Birthday " Ina dan Julia...Waahhh..!! Seperti kata Zizan Raja Lawak...I'M SPEECHLESS..!!hahahaha...dan terharu sangat...

So..sama-samalah aku potong cake with baby Qaseh and J..Tapi kan kitaorang bertiga yang lahir bulan November nie..masing-masing ader special kat diri...hehehe..apakah special tu..?? Hanya Family Omar's In Da House jer tau apakah special tu...Anyway to my Luvly Mak Usu..Thank you for the cake...I'm appreciate it..!! Luv u..!!

Gambar..??? Setakat nie gambar belum di upload lagi...tunggu kakak aku upload kan gambar-gambar tu nanti..Nanti aku letak kat new entry erk...tungguu..!!

No comments:

Post a Comment