25 November 2010

:: 30-1 is 19 ???? ::

Luvly Diaries...

Today turn 29 years old..!! ooppss...but still young..huhuhu ;p ...HAPPY BIRTHDAY TO ME..!! 30 - 1 is 19..???really..??hahahaha...eh silap 30-1 is 29 laaa..DANGG..!!!

Sedar tak sedar dah bertambah lagi setahun umur aku..alaa baru masuk 19 ...!! ehh...ko jangan nak pasan..DANGG..!! dah 29 lerrr...trademark terbaru aku " USIA..?? "HANYA PADA ANGKA...BUKAN PADA WAJAH " kelaaasss kann...!!

Tanggal 25 November 1981,29 tahun yang lalu..aku di beri peluang oleh Allah S.W.T untuk menyedut udara yang dipinjamkan kepada kita semua tanpa minta dibalas...dan di dalam tempoh tumbesaran dah merasai macam-macam perkara..dari terduduk..dan bangun semula...

Buat Mak,terima kasih tak hingga kerana melahirkan aku ke dunia ini...memberikan aku didikan dan bimbingan..Buat Arwah Abah...Satu-satunya sumber inspirasi aku..Kalau tiada mereka..tiadalah aku di dunia ini...Dan buat anak-anak aku...Thank you darling for the wishes...pagi-pagi dah wish kat aku..biena call aku pagi tadi siap dengan nyanyi skali..hahahaha...i luv u sayang...!!

Owhh..tak lupa juga kawan-kawan aku kat MUKABUKA..thank you my friends fbians..thank you sooo muccchh for all of the wishes...!!!it means the world to me that you all are thinking of me on my special day..!! i love u all..!!!

Syukur aku panjatkan ke hadrat ilahi kerana masih meminjamkan nyawa supaya aku boleh mencapai usia ke 29 tahun...semoga aku akan menjadi lebih matang dari sebelumnya dan terus berusaha untuk mencapai matlamat hidup..Aku memohon juga agar umur dipanjangkan..dimurahkan rezeki serta permudahkan perjalanan aku untuk menempuh onak dan ranjau kehidupan..Amin ya rabbal alamin...




No comments:

Post a Comment