14 December 2010

:: Kakak ker Aku Nie..?? ::

Luvly Diaries...

Di satu ketika...tiba-tiba..ehh...nie aku bercerita pagi tadi ader orang add aku kat maner la lagi kan..kat Mukabuka aku somel itu..ahaks~~!!

Adalah seorang lelaki..tertengok Mutual Friends salah sorang adalah anak aku...owhh..nie sure anak-anak kawan aku nie...satu sekolah ngan Biena...So accpet jer la...

Tetiba budak tu tegur aku...so aku pun layaaaaannn...kan jerr...ingatkan nak tanya apa-apa pasal Biena...skali..mari kita lihat...

Dak kecik : hai

Aku : hai..

Dak kecik: saper gambar kat sebelah tu...??

Aku : naper..?? *sajer2 buat dak tu blur* ekeke..kawan sabrina erk..

Dak kecik: a'aa..tapi saya standard 6 for next year..

Aku : Owhh ok...

Dak kecik: Awak kakak dier erk...form baper..??

Aku : Erk..kakak..?? form..???!!!
nope..

Dak kecik: Cousin..??

Aku : nope..

Dak kecik : Dah tu saper..??

Aku : Mummy sabrina :D

Dak kecik : Fuuuyooo..!! mudanya awak..!! Macam kakak dia la...
*bukan aku kata...budak tu yg kata..ahaks~~!!*

Dak kecik : takper la aunty...

Cukup setakat nie...

Daripada awak terus bertukar ke aunty...hahahahha...haiihh...bukan aku nak pertikai kan..tapi semua orang berkata begitu biler aku dengan Biena...Nampak macam kakak ker aku nie..?? hahahaha..DANG..!!!


nota kaki tangan : BFF...!!tak reti2 nak buat copy n save tu kat FB....!!uwwaaaaa...!!






No comments:

Post a Comment