02 December 2010

:: Tipah Tertipu..!! ::

Luvly Diaries.......

Sedang asyik aku membuat keje...ehh..buat keje ker..??? kejelahh sangat...hahahha..padahal tengah melepak-lepak sambil melayari FACEBOOK aku..ekekeke...Baik aku buat-buat ader keje..kang ader orang yang menjelesi tengok aku sedang bersenang lenang nie...kang dier datang kt meja aku.."vyda..buat nie..buat tuu..." kang tak pasal-pasal pulak aku ader keje...hahahahha

Tiba-tiba...sedang aku kusyuk...aku terdengar satu bersayup-sayup..walaupun di siang hari...anda di selubung misteri...hahaha...eh..maner pulak datang bunyi nie...bunyi orang bersiul..alaa...bunyi orang nak ngorat pompuan tu..feeewwiiiittt..!! maner pulak datang orang yang nak ngorat aku nie...ahakks~~!!! DANGG..!! Vyda..!! kembali ke alam yang nyata..!!!

Makin lama makin kuat bunyi yerr...Aku pandang belakang...jangan pandang belakang lah weyyyy....!!! tapi takder apa-apa..aku sorang jer kat luar niee...yang semua ader dalam bilik dorang....Aku dengan menyeboknya ala2 cik gayah nak bergosip sambil berlengang kangkung mencari maner datang bunyi tu...Mari kiter terjahhh..!!

Sekali..Aku jumpa maner datang bunyi..!! Di pantry...!! Yang datang bunyi tu dari handphone...HAMPAGAS TOLL...!!! Rupanya client aku change handphone dia...hahahahha...Aku ingatkan ader orang tackle aku ker kat opis seberang tu..di celah-celah tingkap tu ker...ala P.Ramlee gitu ;p..ahaks...Tipah Tertipu rupanya..!!

No comments:

Post a Comment