23 August 2011

:: Berbuka Puasa Bersama MUA..PHOTOGS DanTalent ::

Luvly Diaries..

Last Sunday sesi perjumpaan dan berbuka puasa bersama-sama MUA..PHOTOGS dan TALENT di Ayam Penyet Wong Solo,Kampung Baru

Talent tak baper ramai sangat..yg ramai Photogs and MUA..Biler sampai jer,tengok ramai gak yang dah ada..aderlah 2 3 orang photogs dan MUA yg tak kenal..yang lain dah kenal lama...eh..tengok2 ader otai photogs datang..hehe..

Makanan..??tak usahlah cakap..bagi aku memang terbaiklah dari ladang..tapi aku tktau lah orang lain kan..kira makanan harian aku kot..orang jawa kata kan..ialah makanan tu kan dari indonesia...tapi hari tu mak aku try buat ayam penyet..sebijik wokk rasa nya..!! mak aku kan Chef best in da world..!!hahaha..Dan berangan-angan mahu menjana pendapatan menjual ayam penyet..hahaha..tu citer nanti..dah larik tajuk nie..ok berbalik kepada tajuk...

Tak di nafikan ayam penyet memang sedap..tapi tobat la weyy..walaupun aku nie hantu pedas..tak terlawan la kepedesannya..Cili dier yang tepek kat ayam ..perrghhh..!!pedas dier nak mati ler ..kalo mak mertua lalu memang tak sedar ler..sampai tersedak-sedak aku makan sambil meleleh ler airmata nie..telinga plak rasa cam kuar asap jerr ..haihh..boleh putus usus aku gini pedas gila..sampai order air 2 cawan lerr..Masing-masing dengan muka merah-merah..hahaha..Memang power kepedasan dia..

Lepas berbuka puasa,kitaorang pegi cuci-cuci mata kat Jalan TAR..bukanlah semua yang pegi..beberapa orang jer ..team2 selalu shoot jer yg join ..Saja jalan-jalan survey harga..sambil pegi kedai sorang sifu photogs nie..kedai si nera..saper nak songkok ker..samping murah kerr...datang ler kedai dia erk..haha..promot lagii..!!

Baju kurung paling murah pun ada 3 for RM100..then biasa 100 plus..Baju melayu pun banyak gila..semua color..macam-macam designs..Lagu raya tak perlu ler cakap ..mana-mana jer dengar lagu raya..Suasana memang packed giler lahh...kalau ikutkan hati memang sanggup tak ke sana ..Tak sanggup nk ke mana-mana pun dalam suasana semua orang sibuk menyoppingkan diri utk raya nie..tapi aku ada masa lagi..malam raya pun boleh shopping lagi..hehe..

Jalan punya jalan..dapatlah sepasang baju melayu utk anak aku si ensem boy..cuma aku ngan    Biena jer belum lagi..Shopping ala kadar..maner yang termampu jer ...

Nak dekat pukul 2  ler kitaorang kt sana..Orang still lagi ramai tak ingat..Kitaorang dah tak larat lagi nk berjalan..masing-masing semput..hahaha..

Having fun with them..Thanks kak Naida..invite berbuka puasa..next year jemput-jemput ler lagi yerr...hehe





tu diaaa...sifu photog yg berbaju putih..owhh nie ler dia Compax..


kak naida..siap2 nak bagi duit raya tuu..sila beratur semua..hahaha


Dik Zali yang sangat chumell..with An..dan Helmy ..


pasangan romantik..kemana saja berdua..hehe


 sempat...haha..


 melawat kawasan..si nera yg sangat chumel..muka helmy yg tk bleh blahh..eh..maner linda..??


 kelassss ko mariaaa...auuww~!!!


 suasana di jln TAR




bakal membintangi KL GANGSTER 5..hahaha











1 comment: