03 October 2011

KITAB TERFAKTAB

Luvly Diaries..

Finally, buku yang aku tunggu2 kan dah launching last saturday kat UYA! Distro,Subang Jaya..KITAB TERFAKTAB..Dengan kehadiran peminat Kitab Terfaktab Uya Distro sesak ler gak ..

Aku join gak event nie..semua writers ader.. Cikgu Zara .. Brader Leplep .. Aqram ..sempatlah beramas mesra ngan dorang nie..Brader Leplep memang cool..!!hahaha..yang lain2 tak sempat nak beramas mesra..ahaks~!! Aku dapat tau rupa ramai lagi penulis terfaktab yang datang..Adik Farid Kamil pun datang..Brader Leplep cakap tempat mencari jodoh..hahaha..mcam hareemmm je..!hahaha

Penulisan yang agak sempoi di baca about LOVE..penulis-penulis semua yang sangat cool..

Aku lepak kejap jer..owhh yer aku datang ngan Zetty partner aku anywhere and everywhere..haha..Dan dapat beli Kitab Terfaktab special edition punyerr..!!



Kitab Terfaktab di jual masa launching special edition punyer..dapat paper bag yang comel dan penanda buku yang stylo..Untunglah saper yg beli time launching..macam aku..hahaha..


No comments:

Post a Comment