12 September 2011

:: It's Myself ::

Luvly Diaries..


Cuba baca dengan faham dan dengan jiwa yang tenang dan jangan perli-perli aku nak mainkan hati orang..

Sejak aku single selama dalam 3 tahun nie..aku belum berani luahkan perkataan  I LUV U kepada mana-mana lelaki yang aku suka...walaupun aku pernah cuba..tapi tak boleh juga..Memanglah aku keluar ke sana ke mari dengan pelbagai orang dan cara berpakaian ..tapi adakah itu ciri-ciri seorang perempuan jalang..??Selagi aku tak kikis duit orang..selagi aku tak rosakkan hubungan orang lain dan mengadakan hubungan terlarang dengan mereka...boyfriend orang ker...apatah plak ngan laki orang ..oowhh ..simpang malaikat 44...

Aku belum terikat secara rasmi dengan sesiapa..jadi sesuka hati aku nak laungkan masa dengan orang yang aku pilih..YES..memang aku takut dan tidak bersedia nak commit dengan sesiapa setakat nie..i don't want banana fruit two times..ekeke..ok2 serius..Situasi aku skrang, aku hanya memerlukan kawan yang memahami..Tapi kita tak tau kuasa tuhan tak boleh disangkal..Kalau hari ini aku kata tak ready..tetiba esok dengan keizinannya di buka kan hati aku..maka masa itulah aku akan belajar untuk tukar rasa suka kepada cinta.

Kepada pembaca tegar,stalker,silent reader,anynomous a.k.a annoying mouse ker..terima kasihlah kerana membaca blog aku yg ntah apa-apa nie..Thank you sebab concern pasal aku..amik tau pasal aku..Yg anynomous tu aku rasa dier seorang yang pengecut sebab tak tonjolkan diri tu siapa..nak hide identity..veryy the loserrrr...Sometimes people can say whatever they want without knowing the true story..They love to make their own assumptions..Aku takder hal punn..Sukatilah nak benci pun..Nak benci aku pun lantak lerr..Sebab aku tak kenal saper dorang nie..Aku tak rugi apa2 pun..buat bodoh sudeeyyyyhh...

Kau labelkanlah aku jenis pompuan camner pun..Aku tau saper aku..aku tau diri aku..so don't jugde a book by it's cover lah babe..Aku tak penah kacau hidup orang..so please jangan kacau hidup aku..aku dah cukup bahagia dengan kehidupan aku sekarang..





No comments:

Post a Comment