08 May 2012

Sahabat Sejati

Luvly Diaries..

Semua orang mempunyai kawan rasanya takder manusia yang seorang diri tanpa kawan..kawan banyak kategori ..ada kawan masa makan..ada kawan masa sembang ..kawan masa suka-suka dan kawan masa duka lara ...dan pelbagai jenis kawan..jangan berkawan dengan KAWAN MAKAN KAWAN SUDAHLAH..!!

Kawan sejati atau Sahabat sejati sukar di cari..Kawan yang dalam semua masa..masa senang gembira ketawa berjaya ..masa duka lara kecewa patah hati gagal..Dalam hidup kita wajib memerlukan kawan..

Kita berkawan biarlah ikhlas dari hati..tiada sifat dengki mendengki...menjatuhkan sesama kawan..biarlah sama-sama naik dengan apa yg kita buat..

Aku mempunyai sahabat sejati yg memang sukar di cari seperti dorang nie..Adanya semasa susah dan senang .sedih dan gembira..di mana saja sentiasa bersama..saling tolong menolong..yg tak berhenti saling menasihati..dan yg paling penting SEKEPALA..!! ..Semua sengal2 belaka..hahahaha

Terima Kasih Allah kerana mempertemukan aku dengan mereka semuanya..Kalau tiada mereka ..mungkin aku tak mampu berdiri seperti mana aku berada sekarang..mencapai kejayaan bersama-sama..mereka2 nie lah yang banyak menolong..



 Kak Misha..Aku..Che Eyna..Gucci Liana..Kak Azie..Chik..
Kak Mira n KaK Lina







C's Team~~!!

No comments:

Post a Comment