07 July 2012

Ketentuan...

Luvly Diaries..

Aku manusia yang percaya pada ketentuan Allah..Sebab aku sendiri sudah hadapi banyak perkara dalam hidup yg membuatkan aku sedar, betapa kuat aku berusaha sekalipun, tapi tidak diizinkan oleh Allah, aku tetap kecundang juga..Memang usaha itu penting, tapi sejauh mana aku untuk melawan benda yg sudah tertulis di atas sana..??

Bila aku sudah berhenti berharap dan belajar untuk buka buku baru, mulakan hidup baru dengan apa saja yg ada dalam hidup timbul lagi dugaan satu persatu..Mengapa mesti membunuh hasrat yg aku bina dlm diam tanpa perlu rabakkan jiwa dengan sebaris kata..?Kadangkala itu yg aku mahu menyumpah sialan pada manusia yg hanya pakai topeng manusia, tapi bertubuhkan binatang..mereka fikir manusia hanya satu pameran yg boleh dilawati dan singgah bila mereka suka..



Cebisan kata-kata dari blog..


No comments:

Post a Comment