19 November 2009

~ Biena...!! I'M PROUD OF U..!! ILUVUBABY..

Luvly Diaries..

Arini aku masuk keje lambt skit..coz skolah biena ader penyampaian hadiah..biena dapat 5A n no 4 in the class.. im proud of u darling..!!hasil usaha gigih anak aku...pagi2 lagi aku dah g skolah dier...

Dier ader masuk persembahan gak..tarian Hang Li Po..cchhhuummeeell ssgt..!!dah ler masuk tarian cina..pastu muker cam cina..errmm elok lerr..dah mcm anak cina..hahaha..

Ader la 1 show nie..show pengantin melayu,cina n india..siap ngan bunga telur dorang sediakan..siap renjis merenjis lagi..huhu.. tetiba teringat aku pada masa dahulu kala..masa aku skolah rendah gak..hikhik..masa tu aku darjah 6..kira flash back lerr nie..aku pun dulu ader gak masuk persembahan kawen2 nie..b4 adik2 nie dah buat...aku dah buat dulu...hahaha

Mlm tadi ader citer yang menghayat hati skit..tgh aku borak2 ngan biena pasal nak besok *pagi nie la* n then aku cakap la yang daddy dier tak datang pagi besok..dier tanyer aku..maner mummy tau..??pastu aku tanyer dier..nanny tak bagitau kt biena ker daddy tak jadi datang..?? tetiba dier nangis..macam2 dier cakap .. " daddy dah promise ngan biena nak datang...orang lain semua datang ngan family ngan parents..biena mummy jerr...!!biena nak daddy datang..!!biena taknak cakap ngan daddy..!!"

Aku pujuk la dier..takper mummy sorang pun best jugakkan...mayb daddy ader hal..pujuk punyer pujuk taknak diam gak..then aku call makmertua aku..so nak pujuk dier mak mertua aku cakap besok pun dier datang tengok biena..

Ya Allah..!! malam tadi sedih yer aku rasa...naper dier buat anak dier camnie...walau sesebok maner pun..luangkan masa utk anak2... nanti kalau anak2 dah tak peduli kan dier jangan nak salahkan aku...

'i'm so hate u..!!really hate u..!! i hate u till i can't breath..i hate u till i don't want to hear ur name or see u in my dream..i hate u for myself loving u more than i luv myself..u are so selfish..u are so loser..u are so a jerk..u think u can just come n go into my life..??now i've closed all the doors for u..i'm ready gone in ur freaking loser life..!! i will not gonna let u hurt me again..i will not gonna love u again..bcoz u had turned all my love into the GREATEST HATES..!! Damn..!! I REALLY HATE U...!!

No comments:

Post a Comment