02 February 2010

::Detik Demi Detik Mencarik2 hatiku::

LuvLy Diaries...

Ermm...dah lama jejari aku yg seksi nie tk menulis blog...hehe..nuthing special before this..biasa2 jer...bz with my kids...now rutin harian ..antar n amik icky blk skolah...gurl dah bleh berdikari...dah bleh siap sendiri..yang boy skarang nie liat skit nk mandi pagi...kena pujuk n paksa baru la nk mandi...haiihh..menguji kesabaran betul..

Owhh yerr.. semalam aku ader la bacer blog Kak Janz..ader la kena mengena ngan aku skit..thank u kak janz..hihi...tetiba aku teringat ader sorang umat aku dapat tau..tersangat la rajin menjenguk Mukabuka dan bLog aku nie...Aku tak kisah la orang nk jenguk Mukabuka n bLog aku nie..tp jangan memburuk-burukkan aku kt orang lain..it's up to me nak tulis apa kat blog aku nie..this is my blog...ader aku kisah..?? kalo suka.. bacer la..aku tak larang n aku tak paksa suruh baca..tapi kalo tak suka jangan baca...its simple right..??

Aku tak penah kacau hidup orang..naper orang nak kacau hidup aku...cukup2 la apa yang telah berlaku selama nie..what do you want from me..???aku dah takder apa2..i'm free now...so u guys dont disturb my life..!!

For all the bullshit that always messed up my mind.... kOrang buatlah apa korang nak buat..aku dah tak kisah dah..sukati korang la nak buat apa per pun....janji korang bahagia...mayb umat tu menjadi menggelabah kot kerana dia melihat aku nie makin meletop dan makin santek...ahaks...!!tak gitu KAK JANZ...hahahaha..pinjam ayat KAK JANZ..KAK JANZ .. ur entry tertarik..menarik..kau da dOmb..!! "HATI KU GELISAH SETELAH LAKI MU KU RAMPAS"..hahaha..lagi2 part yang nie JANDANYA SEMAKIN CANTIK DARIKU..hahaha..memang sesuaaii la KAK JANZ..i lliiikkkeee...!!!

notakakitangan : sungguh tak baik nyer merenggangkan perhubungan antara.. sesama manusia...renung2kan lah..dan selamat beramal..:)




2 comments:

  1. sape tue dear?adakah i?ekekeke

    ReplyDelete
  2. not u dear..ader la umat tu dengki ngan i dr dulu smpai la skarang...

    ReplyDelete