10 February 2010

::Semangat yang Waja::

Luvly Diaries..

My doter dah iktirafkan menjadi PENGAWAS...!! aritu just trial jer...nie dah confirm jadi..bukan main exticed giler dier...ahaha..

Dulu aku masa skolah bukan main anti ngan pengawas nie..lagi2 pengawas yg bernama TUUTTT..!! takmo cakap dier ader dalam friend list aku kat FACEBOOK..ekeke...memang aku anti giler la ngan dier nie..ader jer tak kena per yg kitaorg buat..kitaorg tu group aku la..My BFF..!! Nora,Yana,Aishah n Sue...korang aku rindu kt korang..!! uhuk..now tak anti lagi..just kawan2..

Tu la anti lagi ngan PENGAWAS .. skali anak aku laks yang PENGAWAS skarang nie...HAHAHA..orang tua2 cakap jangan benci orang..nanti lama2 kiter suker kat orang yg kiter benci...eh..sama ker..??lebih kurang camtu lerr..

Anyway...CONGRATULATION DARLING..!! I'm proud of u...hug2..!! bukan main suker dier biler dapat jadi PENGAWAS.. u kena ingat kalau jadi PENGAWAS nie kena ALWAYS..

1. always patuh tatasusila dan peraturan sekolah

2. always menunjukkan teladan dan tingkah laku yang baik

3. always menjalankan tugas pengawas dengan sempurna

4. always memperolehi prestasi akademik yang cemerlang...dengar tu cemerlang yerr..

5. always melibatkan diri dalam aktiviti sekolah

6. always berusaha meningkatkan keupayaan diri dan bersedia memimpin rakan.

Ingatkan semua tu yer sayang kalo nak jadi THE BEST PREFECT..Nak jadikan citer..semalam aku balik jer keje..anak aku terus cakap ngan aku.. Mummy..!! dapat surat cikgu kasi..Cikgu kata besok kena pakai baju pakai pengawas..!! what the fiisshh..??! kata pakai 1 Mac baru pakai..naper laks besok kena pakai...adeeehhh..cikgu dier nie pun satu lerrr...then aku bacer surat...memang confirm besok kena pakai..arini ler...ader Majlis Pelantikan Pengawas so semua yang jadi pengawas tu kena pakai uniform...aduuhhh..nak pakai per...??nasib baik ler shirt ngan kasut dah beli last week ngan daddy dier..tinggal kain ngan baju kurung belum beli...

Lepas dier cakap tu terus aku pegi Pyramid..dengan baju kejer ..ngan tak mandi yer..ooppsss..terlebih sudah..!!hahaha...biler sampai Pyramid terus pegi Jusco..sampai Jusco baju kurung ader ..kain plak takder..adeeehhh..terpaksa ler aku pegi utara ke selatan..pegi cari kat PARKSON..PARKSON lagi ler ampeehh...satu baju pengawas pun takder...kenapa ler takder jual baju pengawas..just baju2 skolah jer..pegi ler selatan ker utara plaks...pegi JUSCO balik...penaattt aku..!! then aku dok call2 mak mertua aku tanyer maner nk cari kain tu..mak mertua aku cakap biar ler dier carikan plaks..alhamdulillah...dier tolong carikan..thank you mak..!! so beli baju kurung jerr..

Pagi tadi anak aku excited, semangat berkobar-kobar memakai baju pengawas..hahaha..sampai tersengih- sengih sampai ke telinga lahh...


nie dier seorang PENGAWAS..

No comments:

Post a Comment