15 March 2010

::Kesepian..Keseorangan..Keboringan..::

Luvly Diaries

Kesepian..Keseorangan...Keboringan yer aku arini..sorang-sorang aku kat opis nie.. Member opis aku baru berenti...Iaitu Nozie..Rapat gak ngan aku..sebabnya aku ngan dier jer perempuan melayu yang ader kat opis nie..Skarang nie tinggal aku sorang-sorang kat sini..uhuk

Tak ader lagi teman bergelak ketawa...tiada lagi teman nak bergosipping..tu harus...heheh..takder lagi teman berkongsi cerita...Dia nie banyak gak la tau kisahh aku...takder lagi teman makan bersama..uhuk..sunyi gak la takder dia nie..Mulut nie kira bising gak lerr...ader jer benda nak bercerita...hehehe...

Dia banyak tunjuk ajar aku...dari aku zero...tak tau apa2..sekarang nie dah banyak yang aku tau dari dier..kira dier nie guru aku kat opis nie la...Thank you very much nozie..!! akak sayang nozie...!!

Nozie..gud luck kat tempat baru..new environment..dapat kawan-kawan baru..bos baru..hehe..jangan lupa akak...hehe..nanti jumpa kat luar k..



ini dier cek molek..nie ler keje kita org kalo takder keje..hehe




No comments:

Post a Comment