23 July 2010

::Terkejut dan Terharu..::

Luvly Diaries..

Malam tadi tgh aku merehatkan badan..yerlah baru balik dari keje...sampai pun dalam kol 8mlm..sebelum tu pergi lepak dengan member-member aku..macam biasa lah..kekadang tu sebelum balik lepak minum-minum kejap..hehe..

Sebelum mandi tu aku layan Facebook dululah..tetiba ader dapat message kat inbox..message dia berbunyi..

askum..ingat lagi tak cikgu fauziah yang ngajar
vyda masa darjah 2
di sekolah sungai way..??

what..??!!cikgu masa darjah 2 add aku kat Facebook..? Terkejut jugaklah aku..Cikgu yang maner plak nie kan..Respect giler lah Cikgu boleh ingat aku lagi...hehe..terus aku accept dier...Macam tak percaya jer Cikgu aku masa darjah 2 boleh jumpa aku kat Facebook and still ingat aku lagi..Dia nie cikgu kelas aku masa darjah 2..Then aku tanyer lah dia macam mana Cikgu boleh ingat saya lagi..? Dia cakap nama aku lain sikit dari budak-budak yang lain..hahaha...kelassss maakk..!!Yang aku nie langsung taktau yang mana satu..hahaha..apa punyer anak murid..!!hahaha

Sampai sekarang aku tengah recall balik Cikgu nie yang mana satu..Aku tanya kawan-kawan yang satu sekolah aku..ada cakap yang guru kelas masa darjah dua..yang tu betullah..ada yang cakap mengajar Tunas Puteri..ada yang tak ingat langsung saper Cikgu nie..tu spesis aku ler tu...hahahaha..dan ader member aku nie si Zetty siap call aku tanyer saper Cikgu Fauziah nie..then baru dia ingat..dia cakap...dier nie dulu putih-putih macam cina dan lembut jer...dan aku masih tak ingat saper dia..!!hahahaha..Kalo tengok gambar aku boleh ingat balik kot...hehehe...

Anyway...aku nak ucapkan kat Cikgu Fauziah terima kasih kerana Cikgu masih mengingati saya lagi..hehe..terharunyaa..!!!

No comments:

Post a Comment