29 July 2010

::Sesekali Ku Rasa Teringin..::

Luvly Diaries..

Apakah yang aku teringinkan..? Siapakah ..Owh biarlah rahsia..biarlah aku sorang jer yang tau..Eh..tak..tak..korang nak tau ker..?Meh sini aku bagitau korang..

Tetiba..ku rasa terriingginn..aku rasa..aku dah lama tak beli segala bagai..terutamanya dah lama tak membeli gadget..*wahh..!!cam byk duit sgt nak beli gadjet2 nie..*hahaha.. Dulu-dulu asik menukar henpon jer keje aku...hehe..yerlakan dulu ader orang sponsor ..cakap jer nak per...huhu..tapi kini tidak lagi...Owh yer..sekarang nie aku mempunyai seketul Samsung Corby..Ala2 iPhone gitu..hahaha..Aku dah tak pandang henpon lain...

Ok..Ok..Nampak sangar menipu..!hahaha..Pandang gak lerr..tapi pandang sipi-sipi,feeling less gitu..!ahaks..Cuba dulu..asal pandang model baru nokia and blackberry..wahh..!!Mulalah air liur meleleh-leleh..hahaha..bengong.!!

Bebaru niekan Apple telah lancarkan model baru iPhone..iPhone 4 namanya..


::iPhone 4g::


::ayoyo..nie lagi membuat aku rasa ingin memiliku mu..::
transparent tu..::

Aduhai..air liur yang sekian lama tak meleleh...kini meleleh kembali..mengalahkan baby yang kempunan..haha..serius u olls..!! pattern kali nie lebih gempak..!! haaiishh..kenot-kenot..Aku bleh bertenang lagi kot..ader sesaper nak dermakan aku iPhone 4g..??hahaha..usah ko berangan di tengah hari..!! Selain iPhone 4 aku sangat-sangat teringin gak iPad..waahh..gitu..!! tu diaa..semua anak beranak pinak iPhone aku teringin..hahahah..Macam lerr kaya bebenor..Alaa..aku bercita-cita dan berangan jer...aku nie suka berangan...hahaha..angan-angan dan cita-cita itu kan percuma...

So,jadi mengubat sedih pilu hati yang tak dapat memiliki kesemua diatas..makanya aku pakai ler Samsung Corby kesayangan aku nie...Ala2 macam iPhone gak..touch screen lagi..!! ahaks..

:: pinky corby ku..::

Eh..tapikan..aku rasa aku nak macbook gak..!!hahahahahaha..camner..camner..???dah2...kembali ker alam nyata..! sudah-sudah ler tu..kot yer pun kata berangan tu percuma..tapi jangan ler sampai yang bukan-bukan anganan ko tu..nak macbook konon..laptop biasa pun takder..!hahaha...kesian ko..sila cermin muka ko skarang..pegi..pegi..!!konsep ko skarang,bak pelamin anganku musnah gitu..hahahahahaha





2 comments:

  1. Lame x coretkn kate2 kat lovely diaries ni kan u,huhuhhu...rindu plak,so bgn je pepagi terus ngadap laptop,n trus bukak blog u,ekeke,wah nak kai telefon br ye?kekekeke,nnti beli k kalu ade rezeki lebey,huhu..keje bebaik tau,..insyallah nnti jupe tau,selamat berpose ye dear..salam

    ReplyDelete
  2. org dah lupakan kiter..huhu...blog pun dilupakn lah..hahah..insyallh kalo ader rezeki tukar ler hp baru tu..hehehe...wslm

    ReplyDelete