27 September 2010

~~17tahun Kini Bertemu Kembali.~~

Luvly Diaries...

Salam lebaran...masih di mood raya...time nie pulak ramai yang buat Open House...Umah aku..?? Sentiasa terbuka untuk sesiapa jer kalau mau datang....huhu...

Yer arini akan aku updatekan new entry...orang tu dah bising naper dah jarang update blog..hehehe...i tengah update blog nie yer sayang...Semalam aku pegi open house rumah Cikgu masa sekolah rendah...Iaitu Cikgu Rosnah..setelah 17tahun tak jumpa...semalam baru jumpa..Actually cikgu nie bukanlah cikgu class aku pun...Dah yang lain ajak sekali pegi..so aku pun pegilahh..Sajer nak menyebok...huhu..Owh yerr..Makcik Zetty pun pegi gak hasil hasutan aku...hahahaha...Jangan marah erk zetty..Luv u..!!

Biler sampai jer umah Cikgu..Masing-masing memperkenalkan diri kat cikgu..almaklum lahh...mana lah cikgu nak ingat semua anak murid dia kan...hehehe...Part aku Cikgu Rosnah ingat-ingat lupa..ialah aku bukan anak murid dier...Tang kawan aku pulak..yang setelah 17 tahun tak jumpa...Masing-masing membesar bagaikan johan...!!hahaha..lagi-lagi yang lelaki setelah berkahwin...yang kurus boleh menjadi dua kali ganda..!!hahahaha..yang pompuan pulak ader yang bawa "HANDBAG"...anak lerr...huhuhu...aku ngan zetty jer still single n available...single ker..??ekeke..owh ader lagi yang masih single and available..sesaper yang mencari jodoh meh jumpa aku...hahaha..*gurau jer amir..*huhuhu..

Macam-macam juadah yang cikgu masak..ader Nasi himpi...lontong...rendang..Nasi lemak pun ader..Ayam berempah..dan macam-macam lagi..kesedapannya masih terasa..!!hahaha...

Biasalah kan..kalo dah berjumpa tu macam-macam lah citer yang keluar..Dari citer masa zaman kanak-kanak dulu sampai ler sekarang...Yang lain-lain tak dapat pegi tu...next time kita pergi lagi yer kawan-kawan..nie pun last minit baru tau...lagi ramai lagi meriah...betul tak..

Selesai di rumah cikgu..aku bergerak pantas menuju ke destinasi lain pulak..tak mana pun..umah zetty jer..mak dier buat makan-makan ...kira open house la gak...dekat umah zetty aku berjumpa dengan abg angkat kitaorang dulu masa high school...dah lama tak jumpa kan..ehh..baru jer jumpa aritu kan..hehe..Dan macam-macam lah citer yang kuar...kisah macam mana nak jadikan abg angkat ngan dia dulu...Alaa..korang mesti tau kan..kalo zaman-zaman aku...buku autograph..yang kat dalam buku tu untuk tulis biodata sesaper pun..Citernya..buku ...buku autograph si zetty konon yer tertinggal kan meja abg muhaizan nie..cehh..tanda-tanda nak berkenalan la ngan senior...!memang kelakar gilerr..!!hahahaha...kalau di ingat-ingat balik memang gelak tak ingat lahh...Aku kena lah interview ngan Abg Muhaizan nie pasal "MR CHARMING"..dan jawapan aku macam artis la kan..NO COMMENT..!!hahahaha...Aderlah citer sikit-sikit pasal "MR CHARMING" aku nie...sikit jer..takder lebih-lebih..takper kan...hehehe

Setelah lama lepak kat umah zetty..aku pun beransur ler balik umah...Owh yer ..Abg Muhaizan ngan Zetty berayalah sekali kat umah aku..Sorry lah yerr...mak aku takder kat umah...makan kuih tunjuk jer ler korang..hahahaha...

Nie antara gambar yang di snap...


:: Batch 1993 SRK Sungai Way ::





:: With Cikgu Rosnah.. ::


:: Yummy..yummy..!! ::


:: Abg Muhaizan and Zetty..::


No comments:

Post a Comment