03 August 2011

:: Genap 6 Tahun Pemergiaannya ::

Luvly Diaries..

Hari nie hari yang ketiga berpuasa..walaupun aku tak start berpuasa lagi..teettt~~!!sakit orang pompuan..hehe..

Dan hari ini juga genaplah 6 tahun pemergiaan ayahanda tercinta mengadap ilahi..Aku dan adik beradik yang lain amat merindui kehangatan pelukan,lunak bicaranya dan segala-galanya..Lagi-lagi di bulan yg mulia ini..terasa kerinduan itu dan terasa kesunyian..Kat umah,tinggal aku ngan mak jer..bila berbuka kami berdua itupun nasib adik tunggul lelaki aku yang memang hari-hari datang umah..

Kami amat merindui juga masakan arwah abah..arwah abah aku sangat pandai memasak dan sangat rajin..salah satu masakan yang amat kami suka ialah ikan stim masak herba..pergghh..!! memang terbaik laa..Arwah abah sangat lembut bila berbicara..soft spoken..u are the best father in the world..tiada penggantinya...

Setiap kali selepas solat aku tidak akan lupa untuk mendoakan arwah abah agar dicucuri rahmat dan ditempatkan di sisinya..di samping umat Muhammad S.A.W...Alfatihah..



No comments:

Post a Comment